اکسل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صفحه اصلی

در اکسل به سادگی می‌توانید ستون یا سطری که نیاز ندارید را حذف کرده یا ستون و سطری اضافه کنید. برای این کار ماوس خود را بر روی حرف ستون یا شماره سطر قرار داده و به جای چپ کلیک، بر روی آن راست کلیک کنید. در منویی که ظاهر خواهد شد گزینه‌ی «Insert» یا «Delete» را بزنید.

در خصوص موضوع اعلامی‌تان متاسفانه در حال حاضر امکان ثبت سفارش برای دانشجویان خارج از ایران فراهم نیست. یکی از دو گزینه‌ی «Short Date» یا «Long Date» را انتخاب نمایید. استفاده از مطالب عوض زاده دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع منعی ندارد. آموزش آماده شده بعدی مجموعه کاملمقدمات طراحی وب هست که آماده شده و بزودی روی سایت منتشر خواهد شد. برای با خبر شدن از جدیدترین مطالب و همچنین پیشنهادهای ویژه ما ایمیل خود را وارد نمایید.

یا اگر ترجیح می‌دهید می‌توانید کلید Shift را نگه داشته و آخرین سطر مورد نظر را انتخاب نمایید تا تمام آن محدود انتخاب شود. برگه یا Sheet – هر فایل اکسل می‌تواند شامل تعدادی برگه باشد. در هر برگه می‌توانید اطلاعات مختلف و از انواع مختلفی را ذخیره کنید. ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راهداریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند.

علاوه بر محاسبات، می‌توانید از توابع برای انجام کارهایی نظیر شمارش تعداد آیتم‌های یک ستون یا نمایش حداقل و حداکثر یک گروه از سلول‌ها استفاده نمایید. البته کاربردهای اکسل به همین موارد ختم نمی‌شود و بسیاری مصارف دیگر دارد. قبل از انجام هر کاری با اکسل، ابتدا باید با تعدادی از اصطلاحات اصلی آن آشنا شوید که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم. دومین مبحث آموزشی چریکت‌های ارمایل، مایکروسافت اکسل بود که درحال حاضر برای دانلود رایگان و استفاده خدمت شما عرضه شده است. ) یک فناوری در خودروهای بیابانی است که در آن میلهٔ اکسل (محور) بالاتر از توپی (بخش میانی) چرخ قرار گرفته‌است.

اطلاعاتی که می‌تواند در یک برگه اکسل ذخیره شود بسیار متنوع و بسته به خلاقیت شما می‌تواند بسیار گسترده باشد. ستون سال تولد را انتخاب می‌کنیم و از منوی بالای صفحه، قسمت Data و در زیرمجموعه‌های آن، گزینه‌ی Data Validation (اعتبارسنجی داده‌ها) را انتخاب می کنیم. چنان‌چه نوع تابعی را که می‌خواهید می‌دانید، اما نام تابع را نمی‌دانید، می‌توانید آن را از لیست زیر مرور کنید. Insert چیست؟ اگر قصد دارید درون صفحه؛ لینک، تصویر، جدول و فیلتر شایسته می‌باشد، آیکون insert را در اولویت قرار دهید و از آن بهره بگیرید. File چیست؟ از قسمت فایل به جهت اشتراک گذاری، باز کردن صفحه نو یا صفحه گذشته و ذخیره صفحه جدید استفاده می‌شود. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت گسترش یافته و پخش می‌گردد.

پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد،با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. می‌توانید با مراجعه‌ به صفحه‌ نقشه راه یادگیری، عنوان درس‌های مختلف متمم را ببینید. یکی از گزینه‌های Short Date یا Long Date را انتخاب کنید.

مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که می‌توانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید. از هر روشی که پیش بروید، همه‌ی اعدادی که در ستون، سطر یا سلول اعمال شده وارد شده به قالب بندی مد نظرتان تغییر خواهند کرد. سطر، ستون یا سلول مورد نظر را برای درج تاریخ انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به راحتی سطر یا ستونی را نامرئی و مرئی کنید. با انتخاب گزینه‌های Hide یا Unhide از منویی که پیشتر باز کرده بودید.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
ن : قباد
ت : چهار شنبه 1 فروردين 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی